Bestelproces

Om te kunnen bestellen hoeft u geen account op voorhand te maken, noch in te loggen, dit kan automatisch tijdens het uitchecken nadien! Eerst selecteert u het product, het papier en aantal, en pas tijdens het uitckecken of betalen log je in of registreer je jezelf!

 

Stap 1: Selecteer uw product.

           
Selecteer het product van uw keuze op de homepagina. Staat uw product er niet tussen, stuur ons een bericht via de Tab “Stel ons een vraag” rechts onderaan en wij antwoorden u zo snel mogelijk
          Selecteer uw product
             
top

Stap 2: Configureer uw product en kies het aantal

           
Selecteer het gewenst formaat, papier en aantal, de prijs wordt automatisch aangepast naargelang uw keuze. Heeft u het juiste product gekozen, vul dan uw referentie in en upload de drukklare file. Bent u klaar, klik dan op in winkelwagen.
          Configureer uw product
             
top

Stap 3: Winkelwagen

           
In uw winkelwagen kunt u de totale bestelling en de prijs nog eens bekijken. Is alles correct en heeft u niets meer toe te voegen aan uw winkelwagen, klik dan op doorgaan naar afrekenen.
          Winkelwagen
             
top

Stap 4: Afrekenen, registreren of inloggen

           
Heeft u nog geen account, dan zal u tijdens deze stap gevraagd worden om een account te maken en de nodige gegevens in te vullen. Heeft u wel al een account, dan kunt u gewoon inloggen door te klikken op “klik hier om in te loggen”. U hoeft dus geen account op voorhand te hebben of te maken!
          Account
inloggen
             
top

Stap 5: Selecteer betaling en plaats bestelling

           
Heeft u alle nodige factuur- en verzendgegevens ingevuld, dan kunt u de onderaan nog eens uw bestelling nakijken en de betaalmethode kiezen. U heeft de keuze tussen “Directe bankoverschrijving” of “Online betalen”. Betalingen zijn SSL beveiligd en er is een ruime keuze aan betaalmogelijkheden. Na het aanvinken van de verkoopsvoorwaarden kunt u de bestelling plaatsen.
          Betaling
             
top

BESTELLING VOLTOOID

Na het plaatsen van de bestelling komt u op een overzicht terecht met een link naar uw bestelling. Dit betekend dat wij uw bestelling goed ontvangen hebben. Verder hoeft u niets meer te ondernemen. De factuur zal u per email toegestuurd worden wanneer wij uw bestelling versturen. De factuur moet u zelf doorsturen naar de boekhouding, wij sturen geen facturen met de post! Heeft u geen factuur ontvangen een week volgend op uw bestelling, dan kunt u steeds zelf de factuur downloaden in uw account. Opgelet: heeft u tijdens de bestelling nog niet alle bestanden om te drukken meegestuurd, dan kunt u de bestanden nadien nog steeds naar ons toesturen via Wetransfer, mits vermelding van uw ordernummer. Wij gaan echter pas in druk na het ontvangen van het volledige order, dit betekend ook uw bestanden om te drukken!
 

Uw voordelen bij Omniprint

  • Neutrale verzending mogelijk
  • Geen extra of verborgen kosten
  • Grafische ondersteuning mogelijk
  • Leveren elders in Europa mogellijk
  • Gegarandeerde ISO 12647-2 kwaliteit

 

  • Snelle leveringstermijnen
  • SSL versleutelde betaling
  • Alle betaalkaarten mogelijk
  • File check bij elke bestelling
  • Gratis geleverd in de Benelux

 

20.000 afhaalpunten

Servicepunt
Stel ons een vraag